ER DU SUND NOK TIL AT VÆRE TOPLEDER?

FRA SUND TIL TOPPRÆSTATION

Er du egentlig klar over, hvor vigtigt det er for en topleder at være sund? Ikke bare "sund", men sådan rigtig sund? Det betyder ikke lidt, men alverden.

SYGDOM ER IKKE DIN SKYLD • UDDRAG FRA "FRA SYG TIL RASK"

FRA SYG TIL RASK

Sygdom er ikke din skyld!

 

Det kan godt være, at du har fundet ud af livsstilsfaktorer, der spiller en rolle i dine helbredsproblemer.

 

Men sygdom er stadigvæk ikke din skyld!

 

Men indsigt og forståelse kan give dig muligheden for at gøre noget.

TANKER OG RÅD FRA CROSSFIT GAMES 2017

FRA SUND TIL TOPPRÆSTATION

For første gang var jeg ikke fysisk tilstede til Crossfit Games. Men jeg kommenterede fra sidelinjen, mens jeg havde kontakt med mine atleter over e-mail, tlf og Skype. Her har du alle mine råd og tanker omkring sportsernæring til noget så hårdt som Crossfit Games.

HVAD GØR D-VITAMIN EGENTLIG GODT FOR? • 17.07.2017

FOODPOWER

D-vitamin er ikke blot nødvendigt for at kunne optage kalk fra mavetarmsystemet, så det kommer ud i blodbanen.

Listen over D-vitamins effekter på sundhed er ret lang og omfattende. Bliv klogere på D-vitamin i dette indlæg.

SÅDAN SKABER DU GLÆDE MED HIMMELSK NOUGATMÆLK • 05.07.2017

FOODPOWER

Jeg bliver glad og beæret hver gang jeg får folk til at tabe kæben og stå med åben mund og polypper, fordi de får en opskrift at smage, der smager himmelsk og samtidig er sund. Én af de opskrifter er “nougat-kakaomælk” fra “Alle kvinders sundhedsbibel”. Få den her.

FEEDING YOUR BODY AND MIND TO PERFORM™ FOR SINGULARITY UNIVERSITY DK

FRA SUND TIL TOPPRÆSTATION

Min allersidste opgave inden ferien var et event om mental og -arbejdsmæssig toppræstation for Singularity University DK. Vi startede med morgentræning, så Umahro-morgenmad og til sidst et foredrag om at gå fra sund til toppræstation. Få alle highlightsene, guldkornene og opskrifterne lige her.

SANDHEDEN OM PROTEIN OG TRÆNING (INDTIL VIDERE)

FRA SUND TIL TOPPRÆSTATION

Hvis du træner og motionerer, går jeg ud fra, du gerne vil have den rette mængde protein for at øge din styrke, vedligeholde eller øge din muskelmasse og restituere efter træning og konkurrence.

 

Her har du sandheden om protein og træning (indtil videre…for der kommer nok mere viden med tiden).

NÅR BUDSKABET OM GRØNTSAGER RAMMER MÆNDENE HELT RENT • 24.06.2017

FOODPOWER

Det fantastiske er, når ens budskab går rent igennem hos publikum.

Jeg fik f.eks. en besked med dette billede fra de unge gutter i Kvickly i Ebeltoft, dagen efter jeg havde holdt foredrag om sundhed for hele personalet, hvor der var ret mange unge.

Min lille opsang om grøntsager, bær og frugter...

DERFOR NØJES JEG OFTEST BARE MED BANANER EFTER TRÆNING • 08.06.2017

FRA SUND TIL TOPPRÆSTATION

Selvom jeg træner meget og hårdt, så er det oftest nok for mig med en banan og en proteinshake. Jeg behøver ikke alle mulige fancy sportsernæringsprodukter.

RÅMARINERET INGEFÆR…EN FOODPOWER KLASSIKER

FOODPOWER

Min første opskrift på råmarineret ingefær var allerede med i "Køkkenrevolution på høje hæle" fra 2007. Den har fulgt mig lige siden.